Universal Studios :)

Hihi!

Peale eelmist postitust jäi tunne nagu oleksin asjad pakkinud ja lennujaama läinud? Eip...

NB! Seda postitust on vormistuse poolelt parim lugeda arvutist/tahvelarvutist. Piltide lisamine sellele blogile oli suur peavalu ning ma väga vabandan, kui pildid on väga veidralt seatud/ hoiavad väga veidralt....

Buccee's kobras :)

Pakkisime asjad peale ja alustasime 11-tunnist teed Floridasse. Sõit üksi oli 11 tundi ning oleksime jõudnud kohale kell 23 või 00, aga koos vetsu ja söögi peatustega jõudsime alles kell 4 hommikul. Tegime tee peal peatuse Buccee's tanklas, mis on väga populaarne lõunapoolsetes osariikides. See oli väga suur ja esimest korda sellesse tanklapoodi sisse astudes oli sama tunne, kui esimest korda Walmart'is käisin :)

Kohale jõudes pakkisime mõned asjad lahti ja läksime kohe magama. Ärkasime kuskil 10 paiku ning panime end valmis, et minna seda suurt lõbustusparki avastama. Kõigepealt pidime minema piletid ära ostma, ning juba sinna jõudmine oli ülimalt keeruline, sest kõik oli nii suur. Kui piletid käes sõidutas Kortney meid pargi juurde ning sealt edasi pidime vaatama ise kuhu minema peab. (Väike nipp piletite koha pealt: kui tahad võimalikult palju nautida, siis osta 3-päeva 2-pargi park-to-park pilet)

Pargi ülesehitus

Butterbeer <3
Leaky Cauldron menüü
Otsustasime esimesel päeval uurida kohe Universal Studios Florida poolt pargist. Seal polnud palju ameerikamägede laadseid sõite, pigem olid rohkem 3D ja muud virtuaalsed sõidud. Alustasime kohe Minionide virtuaalreaalsusega, sealt edasi käisime läbi New Yorgi Jimmy Falloniga. Peale seda kihutasime Fast & Furious 3D rajal ja käisime laste sõitudel. Sellel poolel oli ka Harry Potterist Diagon Ally seega käisime loomulikult seal :) See oli üli tore ja lõbus ja lihtsalt imeline. Käisime Gringots nõiapanga õidul ja lihtsalt vaatasime poodides ringi. Sõime lõunat Leaky Cauldron restoranis ja proovisin seal ka enda esimese Butterbeer'i. I-M-E-L-I-N-E!

1. päeva sõidud:

Gringotts pank

Meie lemmik lastesõit...
Parim VR sellel pargi poolel

Kell 21 oli neil valguste show pargi keskel oleva järvekese peal. Ma siiamaani ei saa aru kuidas see töötab, sest nad said kuidagi näidata filmi- ja videoklippe vee pealt!? Peale Harry Potteri osa nägemist hakkasime vaikselt tagasi liikuma. Jõudsime pealevõtmise kohta kuskil 22 ajal ning Kortney tuli ja võttis meid peale 22:30 paiku. Hotelli tagasi jõudes käisime pesus ja kohe magama.

Universal on öösel üli ilus

Pühapäeva, 12. juuni hommikul ärkasime 9 paiku ja läksime kohe parki edasi avastama, kuid see kord Kortney ja Shauniga. Nad pidid endale veel pileti ostma, seega pidime natukene selles meeletus kuumuses ootama.... Kui kõigil piletid olemas, läksime seekord otse Islands of Adventure poolt avastama. Seal oli palju rohkem suuremaid sõite ja vähem 3D virtuaalseid elamusi.

Kohe esimese asjana käisime superkangelaste osas ja sõitsime Hulk'i ameerikamäge. Sealt edasi käisime Spiderman'i juures virtuaalsõidul. Edasi liikusime multikategelaste ossa ning sõitsime Popeye ja Bluto veeseiklusel, kus saime korralikult märjaks.. Kohe järgmisena läksime Jurassic Park'i jõeseiklusele, kus saime veel märjemaks.... Edasi istusime Velociraptori sõidu järjekorras kuskil tund aega, kuni meile öeldi, et sõit on pandud ajutiselt kinni ilmaolude tõttu (ilm oli selge, polnud ühtegi tormipilve taevas näha...).. seega lihtsalt läksime sealt edasi ja ütlesime, et tuleme järgmisel päeval tagasi.

Liikusime edasi Hogsmead'i, mis on Harry Potteris küla Hogwartsi kooli läheduses. Seal sõime lõunasööki Three Broomsticks restoranis ning peale seda sõitsime Hippogriff'i ameerikamägesid ning Hagrid'i seiklust läbi keelatud metsa. Käisime ka Hogwartsi lossis.. see oli imeliselt läbi mõeldud, sest see järjekord viis meid läbi terve lossi. Kahjuks ei võtnud me keegi enda telefoni kaasa ja ei saanud pilte ja videoid teha :( Pärast seda oligi juba kell 21 kandis ja parki hakati vaikselt sulgema. Tagasi hotelli jõudes käisime pesus ja kohe magama, et hommikul varakult ärgata.

2. päeva sõidud:

Hulk'i ameerikamäed
Popeye ja Pluto jõeseiklus

Jurassic Park veeseiklus

Hogsmeade võluriküla
Hogwarts'i kool

Universal Studios Florida :)

Järgmisel hommikul ärkasimegi 8 ajal ja panime end valmis viimaseks päevaks. Meil oli plaanis käia esimeses pargis Hollywoodi osas ja vaadata veel ringi, kus me esimesel päeval ei jõudnud käia ning peale seda liikuda teisse parki ja käia sõitudel, kus me ei saanud käia teisel päeval. Jõudsimegi parkide juurde suht kohe peale avamisaega ja läksime kohe Universal Studios Florida poolele. Vaatasime Hollywood'is ringi, nägime Marilyn Monroe'd, sõime hommikusööki jumalast lahedas retro kohvikus ja käisime õudus-showl.

Simpsooonn

"Vale" pilet :(

Peale seda me kõndisime natukene veel ringi ja kuskil 13 ajal liikusime Islands of Adventure poole. Sinna jõudes öeldi meile, et meie pilet on Base pilet, mitte park-to-park, mis tähendas, et me saime ainult ühes pargis käia ühel päeval. Kuna me läksime esimesena ühte parki, siis ei saanud me liikuda teisse parki samal päeval. Seega läksime tagasi sinna, vaatasime veel ringi ning 14:30 ajal kutsusime Kortney järgi. Ta viis meid hotelli, kus vaatasime natukene filme ja käisime basseinis ujumas. Kui nad tagasi jõudsid šoppamast kuskil 19 ajal, panime kõik end valmis ja läksime Cristina leitud Hispaania restorani. Lasime loomulikult temal valida mis me sööme ning ta pani kokku meile 4-käigulise õhtusöögi. See oli üli hea ja oli tore tutvuda natukene ka tema toidukultuuriga.

Pan con tomate y jamón

croquetas & patatas bravas

Pearoog- paella

Churros con chocolate
Õhuline jäätisekook

Viimane õhtu :(
Mina ja Cristina normaalselt...

Tagasi hotelli jõudes pakkisime kõik enda asjad kokku, et meil oleks öösel kergem lahkuda. Ärkasime üles kuskil 3:30, panime riidesse ja pakkisime asjad auto peale ning asusimegi teele. Mina ja Cristina magasime hommikuni, mis oli hea kuna magasime maha poole teest ja sõit ei tundunidki nii pikk. Peatusime teel koju Shauni vanemate juures ja pesime enda mustad riided ära, et saaksime need otse kohvrisse panna. Tagasi koju jõudsime kuskil 19-20 paiku, mis oli palju varem võrreldes sellega, kui me oleksime alustanud sõiduga alles 10 või 12 hommikul.

Tagasi jõudes veetsime veel natuke aega sõpradega linnas ja läksimegi koju puhkama. Järgmisel päeval, meie viimasel täispikal päeval seal :((, käisime linnas ja tegime veel kõike, mida vaja. Õhtul tulid Jocelyn ja John ja George ka meie juurde ja veetsime natukene aega kõik koos (loe: nutsime). Kui lõpuks oli aeg neil koju minna, ei saanud üldse kergelt head aega öelda. Jocelyn ja John ei saanud meid saatma tulla järgmisel hommikul, seega see oli viimane hetk meil nendega, meie viimane head aega mõningaks ajaks :(

Nutsime...

ja nutsime...

Kui nad olid läinud pakkisime veel viimaseid asju ja olime suht närvilised ja kurvad, ning ei tahtnud kohe magama minna, vaid tahtsime võimalikult palju aega veel koos veeta. Läksime lõpuks magama, kuskil kella 00 ja 1 vahel, sest olime nutmisest super väsinud.

Viimasest hommikust ja äralennust räägin lähemalt järgmises postituses....

Populaarsed postitused sellest blogist

Väike update :(

Väääga igav, kuid siiski sisukas nädal