Postitused

Väike update :(

Kujutis
 Hellou... Kuna olen juba päris mitu kuud Eestis olnud, annaksin teile väikese ülevaate, kuidas mul läheb... Alustasin septembris loomulikult uues koolis ning kohanemine on võtnud natuke aega. Septembri lõpuks sai Kortney ka minu pakid saadetud ja sain kõik enda asjad tagasi Eestisse ning nüüd on ainuke probleem see, et mul pole neid asju kuhugile panna😂...  Ma pole midagi maininud Kidy'st või mis temaga saanud on, seega here we go... Juuni alguses Floridast tagasi tulles selgus loomaarsti juures, et neil (mõlemal, Kidyl ja Nalal) oli vaktsiini paberitega probleem ja nad kumbki ei saa meiega koos lennata ja Kortney lubas nad meile järgi saata kohe, kui paberitöö lubab. Seega lendasimegi mõlemad koju ilma enda lemmikloomadeta.. Kätte jõudis juuni lõpp ja neil oli võimalik lõpuks reisida, kuid pidi leidma viisi, mis oleks kõige odavam- kas keegi lendab nendega kaasa või saavad nad üksi lennata mingi programmi kaudu? Kuna mina ja mu pere sõitsime juulis Itaaliasse puhkusele, siis me

Äralennu fiasko :(

Äralend.... Kõige raskem osa vahetusaasta juures. Kast oli üli suur...      Mina ja George ärkasime 16. juuni hommikul 6-7 vahel ja panime end valmis, et linna minna. Mul oli vaja saata ära pakk Eestisse enda asjadega, sest mul ei mahtunud päris paljud asjad kohvrisse ära. Postkontoris öeldi mull, et pakk on liiga suur ja liiga raske, nii et see tuleb panna mitmesse väiksemasse kasti... kuna meil polnud enam palju aega jäänud, siis otsustasin, et jätan paki Kortney kätte ja ta saadab mulle mu asjad järgi. Peale postkontoris käimist viis George mind Huddle House restorani hommikusöögile (kuigi ma ei söönud väga palju, sest olin stressis...) ja peale hommikusööki läksime tagasi koju.  Teel lennujaama..   Kuskil 10 paiku istusime kõik autosse, et lennujaama sõita :( Sõit sinna oli pisaraid täis.. olime endiselt üli väsinud, sest ei saanud piisavalt und ja nutmine ei aidanud kaasa... Jõudsime sinna kell 12 ja tegime mõlemad check-in 'i ära. Kuna Cristiina lend läks enne mind ja teises

Universal Studios :)

Kujutis
Hihi! Peale eelmist postitust jäi tunne nagu oleksin asjad pakkinud ja lennujaama läinud? Eip... NB! Seda postitust on vormistuse poolelt parim lugeda arvutist/tahvelarvutist. Piltide lisamine sellele blogile oli suur peavalu ning ma väga vabandan, kui pildid on väga veidralt seatud/ hoiavad väga veidralt.... Buccee's kobras :)   Pakkisime asjad peale ja alustasime 11-tunnist teed Floridasse. Sõit üksi oli 11 tundi ning oleksime jõudnud kohale kell 23 või 00, aga koos vetsu ja söögi peatustega jõudsime alles kell 4 hommikul. Tegime tee peal peatuse Buccee's tanklas, mis on väga populaarne lõunapoolsetes osariikides. See oli väga suur ja esimest korda sellesse tanklapoodi sisse astudes oli sama tunne, kui esimest korda Walmart'is käisin :) Kohale jõudes pakkisime mõned asjad lahti ja läksime kohe magama. Ärkasime kuskil 10 paiku ning panime end valmis, et minna seda suurt lõbustusparki avastama. Kõigepealt pidime minema piletid ära ostma, ning juba sinna jõudmine oli ülimalt