Postitused

Kuvatud on kuupäeva veebruar, 2022 postitused

Richmond

Kujutis
Hei-hei! Ma tean, et jõulude ja aastavahetuse postitus ning ka eelmine postitus läksid ülesse väga hilja (kuskil 2 kuud hiljem......) Mul oli probleeme arvuti laadjaga ja pidin ootama kuni vanemad saadavad mulle uue laadija, pluss ma istusin päris kaua pilte oodates. Jalutuskäigul :) 25. nädalavahetuse (veebruari esimesel nädalavaheuse) veetsime meie piirkonna tugiisiku juures. Laupäeva hommikul sõitsime Farmville ja tellisime hommikusööki Sheetz'ist. Ootama pidime ainult kuskil 15 minutit kuni Tammy ka tankla juurde jõudis ja siis laadisime kõik end autosse (lisaks minule ja Cristinale oli veel 3 vahetusõpilast meie lähedalt). Kui Tammy juurde jõudsime, panime enda asjad lihtsalt elutuppa ja läksime kohe väikesele jalutuskäigule. Jalutasime väikese järve juurde (võttis kuskil 10 minutit) ja loomulikult läksin kohe varvastega vette. Nad kõik vaatasid mind nagu ma oleks hull. Veebruaris vette? aga tegelikult oli õues suht soe ja vesi polnud väga külm. Veetsime rannas lihtsalt aega j

Puhkus mitte väga kaugel kodust

Hei! Jaanuari viimasel nädalavahetusel (24. nädal) käisime väikesel "puhkusel". Peale väääggaa väsitavat (sarkasm...) kaugõppe nädalat mõtlesime, et tahame natuke puhata, seega Kortney tegi meile üllatuse ja võttis meile hotellitoa Farmville's.  Ujumas :) Seega reedel peale kooli tulid Kortney, Jocelyn ja ta kaks väikest kaksikvenda (Jackson ja Jamison) meie juurde ja võtsid minu ja Cristina peale. Jõudsime hotelli juurde kuskil 19-20 paiku, seega kohe kui asjad olid lahtipakitud ja õhtusöök söödud, panime mina, Cristina ja Jocelyn ujukad selga ja läksime vaatasime ja uudistasime seda basseini natukene. Õues sadas lund ja tuli välja, et uks välisrõdule oli lahti, seega sain joosta välja ja visata ennast lumele nagu saunas käies :)  Jõuksis💪 Peale ujumist läksime tagasi tuppa ja vaatasime natuke telekat. Kuskil poole ühe paiku mõtlesime minna hotelli jõusaali (see on avaud 24/7). Ma kiirkõndisin/jooksin ühe miili ja tegin harjutusi, mida tavaliselt jõuksis teen. Olime se