Kool

Hei-hei!

Juba olen siin olnud 4 nädalat, ja koolis olen saanud käia nendest ainult 6 päeva. Mõtlesin teile ka kirjutada enda tüüpilisest koolipäevast ja kuidas siin asjad käivad.

 

Ma käin Fuqua erakoolis 10. klassis.

 


 

Iga hommik pean ärkama kuskil 6:15 kandis, sest väravast väljas peame olema juba kell 6:45. Kooli juurde jõuame kuskil 7:20 paiku, sest host ema peab juba kell 7:30 enda töö juures olema. Kui kooli jõuame, läheme õpetaja Green'i klassiruumi ja istume seal kuni kuskil 8:15ni ja siis liigume enda esimese klassi poole.  


Meie "koridorid"
Meie tunnid hakkavad kell 8:30. Esimene tund on keemia (Eesti mõistes põhimõteliselt keemia, millele on lisatud bioloogia ja füüsika). Iga tund on 1h 30min ja nende vahel on kuskil 5-10 minutit pausi, et liikuda ühest klassist teise. Peale keemiat on meil US ajalugu, mis on väga huvitav ja meeldib mulle rohkem kui see ajalugu, mis me Eestis õppisime. US ajaloost liigume edasi teatri tundi, mis on ka väga huvitav ja teistsugune. Teatri tunni keskel, kell 12:30, on meil lõunasöök ja selleks läheme eraldi majja sööklasse. Õpilased kas võtavad endale ise söögi kaasa, või tellivad söögi internetist ja neile pannakse see karbiga valmis, et kohe kui tuled, võtad karbi enda nimega. Enamus õpilastest sööb lõunasöögiks friikartuleid või pitsat või muud rämpstoitu. Meie oleme üritanud olla sellest paremad ja võtnud kaasa eelmise õhtu jääke, näiteks salatit ja suppi. Peale söömist liigume tagasi teatriklassi ja oleme seal kuni 13:45ni. Siis liigume kõrvalklassiruumi inglise keele tundi. Inglise keel siin on palju raskem, sest nad õpivad raskemat sõnavara ja kui me ei võiks google'i tõlget kasutada, siis oleks me juba ammu kutud. Samas, kui me õppime neid uusi sõnu, siis ameeriklased küsivad kõige lihtsamatele sõnadele, millest tegelikult peaksid aru saama, seletusi. 

Kool lõppeb iga päev kell 15:05 ja me kas jääme ootama cheerleading trenni, mis tavaliselt on kuskil kella 16st, või host ema, kes saab vabaks alles kell 15:45 enda koolist ja jõuab meie kooli juurde kuskil 16 paiku. Peale seda kas lähme poodi (kui meil midagi vaja on) või otse koju. Praegu olen koju jõudnud iga päev peale 18 alles ja see on natuke väsitav olnud.

Minu esimene koolipäev oli 1. september, nagu ka eestlastel. Tuli välja, et nad tegelikult ootasid mind juba nädala alguses ehk siis 30. augustil, aga me ei teadnud täpselt, millal ma võin juba kooli minna, seega läksime hoopis väga ilusa järve ("holiday lake") äärde ja päevitasime terve päeva. Õhtul kirjutasime neile ja küsisime, millal ma võin juba minna. Teisipäeval nad vastasid, et ootasid mind juba eelmine päev ja küsisid, mis me siis esmaspäeval tegime, et ma kooli ei saanud minna. ups...

Ehk siis esimene nädal sain ma käia ainult 3 päeva- kolmapäev, neljapäev ja reede. Peale seda oli kohe pikk 3-päevane nädalavahetus, sest esmaspäev oli labor day ja kooli polnud. Ka teine nädal oli lühike, ainult 3 päeva, sest reedel oli lastevanemate koosolekud, seega õpilastel polnud kooli (whoop-whoop). Siiski neljapäev oli üks raskemaid, aga samas ka lihtsamaid päevi. Nimelt meil oli igas õppeaines kas tunnikontroll või kontrolltöö. Kuigi ainuke aine, milles me pidime kindlalt hindele tegema oli keemia, siis pidime tööd ära tegema ka teistes ainetes, kuid seekord neid veel ei hinnatud, sest me polnud kõiki töödesse tulnud teemasid õppinud.


Meie cheerimise riided

Reede õhtul esimene Ameerika jalgpalli mäng, kus pidime grupiga mängijaid toetama ("cheerima"). See oli väga huvitav ja jällegi teistsugune. Minu jaoks on endiselt veider öelda selle kohta "jalgpall" ja tegeliku jalgpalli kohta "soccer". Mulle väga ei meeldi Ameerika jalgpall, sest see tundub väga vägivaldne... aga cheerida oli väga lõbus. Õhtupoole kui "jahedamaks" läks (15-17 kraadi kanti) tõmbasid inimesed enda joped ja pusad peale ja ma kekslesin ilma pusata ringi nautides suve 😆

 

 

 

 

 

Restoranis pakuti musta leiba :)
 

Esimese koolinädala käisin ma koolis üksinda. :( Reedel peale kooli autosse istudes oli esimene asi, mis host ema ütles "Me läheme Cristinale järgi!". Seega käisimegi farmist läbi ja läksime Charlottesville'i. Seal sõime ühes restoranis Cristina ja meie programmi inimesega õhtust ja tulimegi koju. Cristina on väga tore ja viisakas tüdruk. Ta on küll minust aasta noorem, aga me oleme mõlemad samas klassis. Koos käime ka cheering trennis, nii et veedame palju aega koos. 

Kuna mina ja host ema oleme väga erineva muusika maitsega, siis küsisime ka Cristinalt, mis muusikat ta kuulab. Tuleb välja, et me kuulame saamat muusikat (Ta on ka 1D fänn!! yayyy!). Seega ei tule meil kunagi vaidlust selle üle, mida kuulata. 

 

Mõned huvitavad hetked viimastest nädalatest:

njämma
Pühapäeval (5. septembril) käisime hommikul kirikus ja see oli täiesti teistsugune, kui ma oletasin. See nägi välja nagu mingi konverentsisaal, mitte kirik. See polnud suur ja uhke, vaid tavaline must tuba, kus olid toolid ja väike lavakene. See oli väga huvitav ja me ei hakka seal käima iga pühapäev, vaid lihtsalt aeg-ajalt käime läbi. 

 
 Esmaspäeval (6. septembril) käisime poes ja ostsime erinevaid asju, mida vaja, et valmistada borši. Koju jõudes hakkasingi sellega tegelema ja õhtusöögiks saime ülimaitsvat borši suppi, mis tuli paremini välja kui ma arvasin :)


 

 

 

 

Laupäeval (11. septembril....) käisime Kings Dominion lõbustuspargis. See oli suht suur ja ei saanudki kõiki sõite läbi proovida :( Enne lõbustusparki sisse minemist saime kokku erinevate Virginia osariigis õppivate vaheusõpilastega ja tuleb välja, et ma ei olegi ainukene Eestist! (JEEEEE!!). Seal oli üks poiss Kohtla-Järvelt. Ta on küll vene perest, kuid õpib Eestis ikkagi eesti keelses gümnaasiumis ja räägib eesti keelt päris hästi. Oli väga tore rääkida kellegagi vahe peal eesti keeles ka (näost-näkku, mitte läbi telefoni ekraani...). Lõbustuspargis sees käisime ringi 4-se grupiga - mina, host ema, Cristina ja Jocelyn (Host ema õpilane, kes käib pidevalt talus ja nad ise ütlevad, et ta on host ema õpilane-sõber-tütar😄). Ta on väga tore ja sõbralik ja võin julgelt öelda, et sain endale siit esimese sõbra🎊🎊🎊 (lisaks Cristinale).

Pilte Kings dominion'ist:

Cristina, Jocelyn ja mina

Pildike host ema ja Cristinaga


 





Pilt meist "The Intimidator" sõidul


Mina ja Jocelyn







Hetkel vist kõik, tsau-tsau!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Väike update :(

Väääga igav, kuid siiski sisukas nädal

Äralennu fiasko :(