NYC - MY DREAM CITY

Heikiheii!!

Kas te näete, miks see linn mulle meeldib?

New york on alati olnud mu lemmik linn. Ma olen seda maalinud ja joonistanud, ma olen sellest kirjutanud, mul on enda toas Central Station'i teemaline kell ja isegi terve üks sein NYC linna pilt.

farmi tüdrukud linnas
Peale teisipäeva õhtust/öist pakkimist sain ma ainult 4 tundi und, sest pidime juba kell 5:30 kooli juures olema. Sõit oli umbes 7-8 tundi, pluss vahepeatused söömiseks, shoppamiseks ja vetsus käimiseks. Esimene vaade, mis ma linnast sain, oli imeline ja pani mul kohe pisarad jooksma. Sellest hetkest, mil me esmaspäeval bussist maha astusime, kuni hetkeni, mil bussile pühapäeval tagasi läksime, olid minu silmad taeva poole. Meie esimese hotelli juurde jõudsime natuke enne viite. Sättisime end tubadesse sisse ja panime end õhtuks valmis. Esimese asjana läksime vaatama Rockefeller Plaza jõulupuud. Peale seda jalutasime teatrisse, kus vaatasime Broadway etendust "Wicked". SEE OLI NIII LAHEEEEE. Sellest hetkest alates on minu üleaegade lemmikshow "Wicked". Kolmapäeva õhtu lõpetasime õhtusöögiga Hard Rock Cafe's (ma tellisin barbeque ribid, sest ma olin väga näljane, kuid lõpuks jäi enamus söömata, sest nagu Ms. Green ütles "That's like half of a cow😮" ("see on nagu pool lehmast")..  see oli tõsi.. see eine oli tõesti liiga suur ühele inimesele)

night 1
Ameerika populaarseim jõulupuu











 

night 2
Neljapäeval oli hommikul varajane äratus, sest läksime kohe Central Park'i uudistama. Peale pargis ringi jalutamist käisime püha Patricku katedraalis (See oli niii suuuur ja niii ilus). Lõunal pidime minema vaatama Broadway etendust "Michael Jackson, the musical", aga kuna keegi näitlejatest testis positiivselt, jäeti see ära. Selle eest saime piletid "Christmas Spectacular" show'le Radio City Hall'is. (See oli imelineeee.. need tantsijad olid nii sünkroonis ja lauljad olid imelised). Pärast seda läksime tagasi hotelli ja sättisime ennast valmis õhtuseks teatrisse minekuks. Läksime vaatama off-Broadway etendust "Jersey boys". See polnud nii hea, kui oli Wicked, see oli väiksem ja vähemate näitlejatega, kuid see oli siiski hea. Pärast seda oli aeg minna õhtusöögile, kuid enamus kohad olid kinni, seega lõpuks peatusime McDonalds'is ning ostsime McFlurry'd. 

 

See show oli imeline

 









Monument Home Alone filmist :))


katedraal









Park meenutas mulle natuke Müncheni olümpiaparki


Vabadusesammas

Ka reedel oli varajane äratus. Pidime kõik enda asjad kokku pakkima ja bussile viima. Enne üheksat viis buss meid sadama juurde, kust läksime praamiga Liberty saarele. Käisime vabadusesamba sees ja tegime pilte. Peale saarel käimist jalutasime mööda Wall tänavat (iiuuu eesti keeles kõlab ikka väga veidralt..) Vabaduse torni (Freedom Tower) ja 9/11 mälestuskoha juurde. Lõunasööki sõime Itaalia restoranis sellises linnaosas nagu Little Italy. Pärast lõunasööki oli meil aega "shoppata" ja läbi Hiinalinna (China Town) jalutada. Ostud tehtud ja jalad suht väsinud, sõitsime uue hotelli juurde, sättisime end tubadesse sisse ja panime end valmis. Jalutasime õhtusele New York Rangers vs. Vegas Golden Knights hokimängule. Ütleme nii, et ma ei saanud mängust mitte midagi aru, ma sain ainult aru, et NY Rangers ei võitnud... Aga üleüldiselt oli tore jälgida seda. Ma kohtasin ka kahte tüüpi Saksamaalt (ma sain aru, et nad olid Saksamaalt, sest 1. neil oli FC Bayern'i pluus, 2. nad rääkisid saksakeeles, 3. nende üli lõbus/rõõmus energiline hõiskamine... Nad ilmselt märkasid mu Eesti mütsi ja teadsid midagi Eesti kohta, seega nad ootasid kuni meie grupp tuli eskalaatoriga üles ja andsid mulle ruska😎)

Rangers'ite mäng aka night 3

freedom tower

tegus linnaelu


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Times Square
Laupäeval ei pidanud me ärkama enne kaheksat, seega saime natuke kauem magada. Isegi kui oli vihmane, kõndisime linnas ringi. Käisime Grand Central rongijaamas ja shoppasime kesklinnas (Macy's ja selle ümbruses) ning kella 13st hakkasime koos poole meie grupiga liikuma teatri poole. (Teine pool läks hiljem teise teatrisse, Aladin'it vaatama). Me läksime vaatama minu esimest ooperit: "The Phantom of the Opera". See oli super hea. Mulle tegelikult ei meeldi väga ooperid, sest ma ei saa tavaliselt nendest aru, kuid sellest oli lihtsam aru saada. Loomulikult jäid mõned kohad segaseks, kuid siiski üldpilt oli selge ja üli lahe. Ma ütleks, et see on väga lähedane teine koht.. esimesel kohal on siiski "Wicked". Peale etendust läksime tagasi Times Square'ile ja leppisime kokku, et 15 minutit enne 19 saame seal kokku. Siis võis igaüks (väikese grupiga) minna shoppama jälle. Meil oli 4 tundi aega osta asju, seega käisime vaatasime ringi päris palju, ning ma ostsin erinevaid jõulu kingitusi sõpradele Eestis (heh, te saate need järgmine aasta alles, sest ma olen liiga laisk, et pakiga saata....) Kui kella 19st kokku saime, tuli välja, et ka see etendus "Ain't Too Proud to Beg" oli ära jäetud koroona tõttu, seega saime piletid etendusele "
night 4
Caroline, or Change
", mida mitte keegi meie grupist ei olnud kunagi varem näinud. Ütleme nii, et mitte keegi meie grupist ei lähe seda kunagi enam vaatama ka, sest see oli natuke... veider... vahepeal oli raske aru saada miks nad räägivad pesumasinatest, kuivatitest, taskurahast ja presidentidest terve etenduse.. Igatahes inimesed meie grupist olid väga tänulikud väikesele jala puhkusele ja uinakule :))


ÜRO :)

 

 

Pühapäeval, meie viimasel päeval, alustasime päeva pakkimisega ning seejärel jalutasime ümber nurga ÜRO peakorteri juurde. Ma lootsin näha lippe, kuid kuna oli nädalavahetus, ei olnud ühtegi lippu üleval, ainult mastid. Peale seda jalutasime Bryant parki, et teha viimaseid jõuluoste ja me lootsime ka uisutada, kuid seal oli nii palju rahvast, et see jäi meil ära... Läksime tagasi hotelli enne 12, panime enda asjad bussi, ja läksime kõik eraldi (väikeste gruppidena) lõunat sööma. Mina ja Cristina otsustasime osta ühe Subway võileiva. Kui see oli söödud ja vaatasime, et meil oi aega, otsustasime, et jalutame natukene lõuna poole.. Kuna ma väga väga tahtsin näha seda New Yorgi Eesti maja, siis Cristina oli nõus minuga kaasa jalutama. Minu reaktsioon, kui ma nägin seda väikest Eesti lippu oli kirjeldamatu. Ma olin ülimalt rõõmus ja elevil, sest nägin Eesti lippu suures New Yorgi linnas.. Kell 14 hakkasime sõitma kodu poole. Oli kurb, et pidime juba lahkuma, kuid samas oli ka hea, sest natuke hakkas juba koduigatsus tulema. Kui Lincoln'i tunnelist välja saime oli juba enamus bussist sügavas unes. Põhimõtteliselt kõik õpilased jäid kohe magama ning magasid kuskil 2-3 tundi. Ma magasin ka kuskil tunnikese ja peale seda otsustasin hakata seda blogi kirjutama, sest ma olin suht kindel, et koju jõudes oleks ma seda edasi lükanud ja te poleks mu seiklustest lugenud enne uut aastat... (heh siin ma olen, lisamas pilte nädal aega hiljem, sest arvake ära, kes vahepeal väga laisaks muutus....)

olete te elus õnnelikumat vahetusõpilast näinud?

Kuigi nädalad enne reisi olid väga stressirohked, on mul hea meel, et nüüd on kuskil 3 nädalat vaheaega ja on aega puhata ja võib-olla isegi lugeda natuke :)

Praeguseks kõik, tsauu!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Väike update :(

Väääga igav, kuid siiski sisukas nädal

Äralennu fiasko :(