Rannanädal!

Hei-Hei!

Esimene juuni nädal möödus meil kooli asemel rannas :) George'i pere käib põhimõtteliselt iga suvi ookeani ääres puhkusel Lõuna-Carolinas, ning see aasta kutsus ka minu kaasa. Kõik mis tegema pidin oli lihtsalt küsima koolilt, kas ma võin minna, ja jääda ilma viimasest kooli nädalast. Kuna eksamid olid läbi ja see nädal oleks olnud vaid töödeparandamise jaoks (mul olid kõik hinded korras), siis sain koolilt loa päris kiiresti kätte.

Rannal olev hotell

Esmaspäeva (30. mai) õhtul läksin nende juurde õhtusöögile.Järgmisel hommikul alustasime 5-tunnist autosõitu Lõuna-Carolinasse. Teel sinna peatusime Cracker Barrel'is lõunasöögiks (nende toidud on üli heaaaddd🤤) Jõudsime ööbimiskohta kohale kuskil 19 paiku. Mulle öeldi, et me läheme väikesesse rannamajja, ja kui kohale jõudsime seisin suures ranna kuurortis 3-korruselise maja ees..... See maja oli ülimalt luksuslik (minu jaoks vähemalt..)- seal oli oma väike privaat bassein, biljardilaud, telekad igas toas (mitte ainult magamistubades), uus grill, suur garaaž ja isegi sisekujundus nägi rikas välja. Kohe esimesel õhtul läksime mängisime biljardit kuni poole ööni ja peale seda ujusime 4ni hommikul.

Rannas :))

Järgmisel hommikul saime mõnusalt sisse magada ja liikusime randa alles 12 või 13 ajal. See ookeani vesi oli ülimalt mõnus ja soe, ning lained olid ka väga head. Sellel rannal oli põhi üli hea, isegi väikeseid kive polnud, ainult liiv. Olime rannas kuni meid sealt kell 17 välja visati, sest rand pandi kinni. Peale päevitamist sõime õhtusööki ja läksime õhtu poole, kuskil kella 21st vaatama, mis poed ümbruses on ning ostsime McDonaldis'ist jäätist :) Tagasi ööbimispaika jõudes mängisime umbes 1ni öösel biljardit ning peale seda otsustasime minna rannale jooksma (polnud parim idee, sest tulin tagasi uute villide ja tossutäie liivaga....) George ja Zach jooksid enda raskusvestidega, millega nad tavaliselt trenni teevad sõjaväe ja kooli jaoks, ning isegi siis oli mul vahepeal raske nendega sammu pidada.

Cook out'i piimakokteilid>>
Neljapäeva hommikul (võinoh lõunal, arvestades seda, et me ärkasime alles 12 ajal...) läksime lähimasse toidupoodi ja ostsime kõik vajalikud koostisained, et teha minu ema kanapastat🤤. Tagasi jõudes käisime ja istusime paar tundi rannas, kuigi ilm oli veits pilvine. 18 ajal alustasingi õhtusöögi kokkamisega ja peale suurt, kahe pere õhtusööki otsustasime minna mini-golfi mängima. Jõudsime sinna alles kuskil 23 ajal ning jagasime end paarideks ja läksime rajale. George oli napilt võitmas viimase rajani, kus ma lõin palli auku 2 löögiga, tema kolmega, mis tähendas et jäime viiki🎉.  Seal oli ka erinevaid mänge nagu õhuhoki ja biljard ning oli ka võimalik "mängida" pesapalli. Rentisimegi kurikad ja läksime masina juurde, mis viskab meile palle. Alguses oli suht raske aru saada, kuidas sellele pallile üldse pihta saada, aga kui asja käppa sain, lõin neid palle üpris kaugele :) Kui masinast said pallid otsa viskasime alles jäänud palle lihtsalt üksteisele. Pärast pesapalli käisime Cook Out'is piimakokteili ostmas, ööbimispaika jõudes mängisime natukene biljardit ning magama saime alles 4 paiku.

Järgmine hommik magasime mõnusalt sisse- ärkasime alles 14 v 15 ajal. Kuna oli pilvine ja ilmateates oli tormihoiatus, siis rand ja basseinid olid kinni, nii et me käisime ujumas meie enda väikeses basseinis ning vaatasime õhtu poole Harry Potterit ja mängisime biljardit, sest õues hakkas kõvasti sadama. Ning õhtu lõpetasime loomulikult jäätisega McDonaldsist :)

Laupäeva (4. juuni) hommikul pidime varakult ärkama (kella 10 ajal😮) ning asjad kokku pakkima ning kolima kuurorti hotelli, sest meil polnud võimalik broneerida maja terveks nädalaks. Pidime majast väljas olema 11 ajal ning ei saanud hotelli sisse check'ida alles kella 16ni, seega otsustasime veeta päeva basseinide juures. Hommikusöögiks käisime ostsime loomulikult McDonalds'ist kananagitsaid (väga tervislik) ja peale seda otse basseinidesse. 15 ajal hakkas täiega padukat sadama ja istusime lihtsalt varju all kuskil 2h. Pärast hotelli sisse registreerimist ja asjade lahti pakkimist sõitsime Myrtle Beach'ile välja õhtusöögile. Pärast Mehhiko restoranis (polnud väga hea.. Farmville's on parem..) söömist jalutasime peatänaval ja nautisime mõnusat öist rannamelu. Loomulikult enne tagasi minekut ostsime McDonalds'ist õhtu lõpuks jäätist :)

Viimane rannapäev :(
Pühapäeval ärkasime umbes 11 ajal ning peale hommikusööki läksime viimast korda randa. Söötsime natukene jalgpalli ja mulle õpetati ka kuidas Ameerika jalgpalli visata ja püüda. Vesi oli natukene jahedam ja lained olid suuremad see kord, nii et ei jäänud randa kauaks. Kui rannas olime ühinesid meiega veel 2 tüdrukut, keda teadsin koolist, aga ma polnud nendega väga rääkinud. Läksime kõik koos basseinidesse (kuigi istusime rohkem mullivannis kui normaalses basseinis, sest õues oli veits jahedam ja tuulisem kui enne...) ning peale pesus käimist jalutasin natukene ümbruses ringi. Ülejäänud õhtust veetsime telekat vaadates ja kella 1 ajal läksime arvake ära kuhu..... Cook Out'i piimakokteili ostma (nende piimakokteilid on põhimõtteliselt nagu jäätised..), et hoida meie igaõhtust traditsiooni :)

Basseinid öösel😍

Järgmisel hommikul oli meil plaanis minna rannale päikesetõusu vaatama, aga me kõik magasime enda äratused maha, seega ärkasime alles 9 ajal ning hakkasime lihtsalt asju pakkima. Lahkusime hotellist 11-12 ajal ning läksime viimast korda outlet'idesse šoppama. Ostsin endale Real Madrid'i jalkatiimi särgi, ning koertele ja Kidy'le asju.. 15 ajal hakkasime tagasi sõitma ning jõudsime George'i pere juurde alles kuskil 21 paiku. Kuna kõik olid pikast sõidust väsinud, lubasid nad mul öö seal veeta. Vaatasime veel natuke telekat ja kuskil 1 ajal olin juba valmis magama minema, kuid mul hakkas järsku kõht väga valutama. Jõin palju jõhvikamahla ja sõin jäätist ning hoidsin sooja rätikut enda kõhu peal kuni jäin lõpuks kella 4 ajal magama.

Kidy armastas enda kotti <3

Teisipäeval ärkasin üles kuskil 8 paiku ja mul oli sama lugu nagu augustis siia jõudes- väike paanikahoog. Suutsin uuesti magama jääda, kuid 10 ajal ärkasin uuesti nuttes ja värisedes üles, ning kuna teised kõik magasid veel, siis lihtsalt rääkisin sõpradega telefoni teel ja vaatasin tiktoke. Kui teised ka ärkasid, istusime natukene ja vaatasime telekat ning kuskil 17 ajal sõitsime arsti juurde, et mu kõhuvalu üle vaadata. Sealt ei saanud väga palju targemaks, nad ei leidnud midagi, mis oleks valesti minuga, seega panid mu lihtsalt põiepõletiku antbiootikumide peale nädalaks. Teel tagasi peatusime esimest korda Chipotle's õhtusöögiks (väga hea oli, soovitan.)

Pakkimine oli väga stressirohke...

Kolmapäeval oli hommikul kohe varane äratus, kuna 9st oli loomakliinikus aeg, et Nalale ja Kidyle lendamiseks paberitöö ära teha. Tegime linnas kõik vajalikud asjad ära ja läksime koju pakkima. Päev oli peamiselt täis pakkimist, teleka vaatamist ja pisaraid. Neljapäev möödus samamoodi, pakkisime ja terve päeva oli mul paha olla ja nutsin päris korralikult. Õhtul läksime viimast korda Bandidosesse, Mehhiko restorani Farmville's, ja käisime Jocelyni juurest läbi, sest ta sai just töölt koju. Ning peale seda vaatasime veel Cristinaga natukene Jessie't Disney+'ist ning läksimegi magama, sest hommikul oli jälle vaja linnas asju teha.

Reedel, 10. juunil ärkasime kuskil 9:30 ajal ning pakkisime asjad autosse, tegime linnas vajalikud asjad ära ja 12 paiku asusimegi teele.....

Populaarsed postitused sellest blogist

Väike update :(

Väääga igav, kuid siiski sisukas nädal