Puhkus mitte väga kaugel kodust

 Hei!

Jaanuari viimasel nädalavahetusel (24. nädal) käisime väikesel "puhkusel". Peale väääggaa väsitavat (sarkasm...) kaugõppe nädalat mõtlesime, et tahame natuke puhata, seega Kortney tegi meile üllatuse ja võttis meile hotellitoa Farmville's. 

Ujumas :)
Seega reedel peale kooli tulid Kortney, Jocelyn ja ta kaks väikest kaksikvenda (Jackson ja Jamison) meie juurde ja võtsid minu ja Cristina peale. Jõudsime hotelli juurde kuskil 19-20 paiku, seega kohe kui asjad olid lahtipakitud ja õhtusöök söödud, panime mina, Cristina ja Jocelyn ujukad selga ja läksime vaatasime ja uudistasime seda basseini natukene. Õues sadas lund ja tuli välja, et uks välisrõdule oli lahti, seega sain joosta välja ja visata ennast lumele nagu saunas käies :) 

Jõuksis💪
Peale ujumist läksime tagasi tuppa ja vaatasime natuke telekat. Kuskil poole ühe paiku mõtlesime minna hotelli jõusaali (see on avaud 24/7). Ma kiirkõndisin/jooksin ühe miili ja tegin harjutusi, mida tavaliselt jõuksis teen. Olime seal kuskil 45 minutit (seal oli liiga soe et trenni teha... kui higistama hakkasid siis tekkis tunne nagu oleksid saunas).
Peale seda läksime tuppa ja vaatasime 2 õudusfilmi. Magama jäime alles poole viie paiku. 

Ma ei saanud palju und, sest kutsikad nutsid pidevalt ja ma käisin pidevalt üleval, et neile süüa ja juua anda ning 7 paiku nad õue viia (kahe kutsika ja ainult ühe rihmaga on natukene keeruline õues käia.. lõpuks vahetasin rihma Wrangler'ilt Nala'le, sest Wrangler vähemalt kuulab mind kui ma ütlen talle, et ta ei jookseks parklas autode all ringi🙄). Teised ärkasid ka üheksast üles ja me läksime alla hommikusööki sööma. Pärast söömist läks Kotrtney linna enda asju ajama ning meie panime ujukad jälle selga ja läksime nüüd kaksikutega basseini juurde. Vesi oli hommikul külmem kui õhtul, seega meie istusime peamiselt jalad vees ääre peal ning hoidsime silma peal kaksikutel. 

Kella 15-16 paiku me pakkisime asjad kokku ja sõitsime Lynchburgi Funquest'i rulluisutama. Õhtu mööduski peamiselt uiskudel (ma proovisin ka quad rulluiskudega, mitte ainult enda inline rulluiskudega, millega ma harjunud olen) ja lihtsalt lõbutsedes. Enne lahkumist tellisime endale süüa kaasa ja natuke peale kaheksat asusimegi juba teele kodu poole. Koju jõudes ma koristasin natukene põrandaid ja panin enda toa korda, et kaksikud saaksid seal ööbida. Me olime juba tekkide all ja lihtsalt rääkisime ja järsku kuulsime Cristinat pesus karjumas ja läksime vaatama, mis toimub. Tuli välja, et dušiotsik oli ära kukkunud ja vett purskas kõikjale. Õnneks oli meil juba augustist saati uus otsik olemas olnud (me olime lihtsalt laisad, et seda vahetada), seega Jocelyn võttis kätte ja paigaldas selle meile, ses kumbki meist ei osanud seda teha..

Inline-uisud

Quad-uisud









Pärast duši parandamist me istusime ja räkisime natukene ja läksime ka ära magama, sest me olime päevast väsinud. Hommikul ärkasime üheksa paiku, Jocelyn ja kaksikud pakkisid asjad kokku ja me sõitsime kõik koos linna tagasi. Käisime üle pika aja kirikus ja sõime seal ka lõunasööki. Peale seda sõitsime mina, Cristina ja Kortney koju ja kõik enam-vähem viskasid pildi tasku kohe kui pea patja puudutas. Magasime natukene ja veetsime natukene aega üksinda, ning õhtul enne magama minekut vaatasime ühe filmi.

On pöörane ja väga kurb mõelda kuidas üle poole vahetusaastast on juba läbi ja jäänud on veel ainult 4,5 kuud..

Praeguseks aga kõik, tsau-tsau!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Väike update :(

Väääga igav, kuid siiski sisukas nädal

Äralennu fiasko :(