jõulud ja aastavahetus!!

JUBA ONGI JÕULUD JA AASTAVAHETUS KÄES!!!

Jõulupäeva õhtul 19 kraadi
 

Tegelikult pole üldse detsembri ja jõulu tunne, sest õues on temperatuurid kuskil +20 ringis ja saab õues vabalt t-särgi väel ringi käia... 

 

Ameerika jõulud on väga erinevad Eesti jõuludest, sest nad ei tähista jõule 24ndal vaid hoopis 25ndal. Jõululaupäeval osad pered avavad vaid ühe kingi ja ülejäänud avavad alles järgmisel hommikul. 

Meie veetsime jõululapäeva Jocelyni juures nende pere jõuluõhtusöögil. Kortney tahtis, et me kogeks "traditsioonilist Ameerika jõuluõhtusööki", seega ta saatis meid sinna. See õhtusöök ei erinenud väga nende thanksgiving õhtusöögist, lihtsalt see kord oli natuke rohkem inimesi. Tore oli veeta õhtu inimeste keskel ja sotsialiseeruda teistega. 


25. detsembri hommikul ärkasin kuskil 11 paiku ja kohe kui alla korrusele jõudsin andis host ema mulle sooja kakaod ja me vaatasime mingit ameerika jõulufilmi. Peale seda avasime enda kingitused (need, mis mina ja Cristina olime teinud, sest host ema ei teinud meile füüsilist kigitust vaid ta viib mei kuhugi 30.- 31. detsembril....) ja hakkasime vaikselt kokkama. Me leppisime kokku, et igaüks teeb midagi enda riigist jõululauale - Cristina tegi enda Hispaania kartuli tortillat, Kortney tegi enda Mac n' Cheese'i ja Lou'le küpsetas kartuli knish'i (põhimõtteliselt nagu meie pirukad) ja mina tegin vanaema šnitsleid ja memme kotlette. + õhtusöögi kõrvale jõime šampust (alkoholi vaba loomulikult)


Õhtusöögi ajaks saime ka Lou ratastooli ja laua äärde🎉. Peale õhtusööki tuli mul koristamise tuju peale, seega koristasin terve köögi ja elutoa ära. Pidime ka koristama meie kola toa ära, sest hakkame seda välja rentima air bnb ööbimispaigana, kuid sinnani me ei jõudnud...

Pühapäeval rääkisin ma ASSE infotunnis, mis ma siiamaani teinud olen ja kuidas mul läheb. (väga hästi läheb) Pärast infotundi pidime hakkama koristama, sest esimesed külalised pidid juba õhtul jõudma. Tõstsime kõik asjad kola toast välja (ehk Kortney tuppa), vahetasime kardinad ja viisime sinna Lou vana voodi. Siis koristasime vetsu ja koridori ära ja muutsime elamise võimalikult ilusaks (nüüd on see tuba ja üleüldse ülemine korrus, välja arvatud Kortney ja minu toad, ülimalt ilus.) 

Esmaspäeva veetsin ma keldris põrandat koristades ja pühkides, et meil tekiks mingigi tee pesumasina ja kuivati juurde, et me saaks lõpuks hakata pesu pesema, sest meil on kõigil päris suur hunnik pesu pesta ja me oleme seda lihtsalt edasi lükanud, sest me pole viitsinud keldrisse minna... Koristamise vahepeal tegin pausi ja käisime Joceyn'iga selle logu autoga farmis ringi sõitmas, kuid auto jäi jälle pidama seega nüüd see on endiselt keset põldu :)) Päeva lõpuks oli mul päris korralikult juba pesu pestud ja tundsin end väga produktiivsena😎

Teisipäeval üritasin lõpetada blogi postitusi ja teha asju arvutis ning loomulikult pesta veeeelll pesu.. lisaks käisime prügimäel ja viisime kuskil 2 kuu prügi ära. Issand kui ma nii kirjutan, siis tundub nagu ma polekski midagi teinud, kuid kuhugi see aeg kadus, ma lihtsalt ei tea kuhu....

(Nüüd blogi tagant järele kirjutades ei mäleta absoluutselt mida ma kolmapäeval tegin...)

Saksamaa väravad
Neljapäeva hommikul laadisime kõik ennast autosse ja läksime Busch Garden'i lõbustusparki. See oli meie jõulukingitus Kortney'lt. Terve päeva käisime erinevatel atraktsioonidel ringi ja lihtsalt lõbutsesime. (See lõbustuspark oli jaotatud erinevateks osadeks ehk "riikideks".. seal oli Itaalia, Prantsusmaa, Saksamaa, Inglismaa, Šotimaa ja Iirimaa.) Saksamaalt ostsin ma endale õhtusöögiks Bratwursti ja alkoholivaba glögi😋. Peale söömist läksime Iirimaale ja vaatasime iiri rahvatantsu. See tegi mind natukene kurvaks ja pani mind igatsema meie enda Eesti rahvatantsu. Kui enamus asjad vaadatud, hakkas väsimus peale tulema, seega otsustasime hotelli ära minna. 

Reedel ärkasin suht varakult, sest mul oli paha olla. Ma käisin sooja duši all ja peale seda läksin autosse, võtsin rohtu iivelduse vastu ja kuulasin muusikat ning üritasin natukene und saada jahedas autos. Natukene enne 12 läksin tagasi tuppa, võtsin enda asjad ja pakkisime kõik end tagasi autosse. Enne tagasi sõitmist käisime hommikusööki söömas ja käisime läbi ka antiikpoest, lihtsalt et ringi vaadata. Tagasiteel ei läinud mul väga palju paremaks, ning lisaks minule oli Johnil ka paha olla. Koju jõudes ütles Cristina, et temal on ka paha olla. Ma helistasin Jocelynile, et uurida kuidas temal enesetunne on, ja ta ütles, et tal ka kõige parem ei ole. Me arvame, et me saime kuskilt toidu mürgituse, ilmselt sellest pitsast, mis me kõik õhtusöögiks sõime.

17 kraadiga lumetormi hoiatus
Koju jõudes saime suure üllatuse (mitte väga hea...)... Nimelt põhjustel, millest ma blogis kahjuks rääkida ei taha, pidime enda asjad tol samal õhtul kokku pakkima ja autosse panema. Kui minul ja Cristinal oli asjad kokku pakitud, aitasime Kortneyt. Lõpuks saime asjad autosse ja minema alles hommikul kuskil 11-12 vahel (see tähendab, et me pakkisime asju terve öö ja saime ainult kuskil tunnikene und). Hommikul tulid Jocelyn ja paar tema sõpra meile appi, et asju liigutada. Läksime ajutiselt Jocelyni juurde, kuniks leidsime endale uue maja. Juba 2. jaanuaril saime minna vaatama uut maja (Kortney koolist üks allklasside õpetaja omab treiler maju). Maja oli suht väike, selle farmi majaga ei anna võrreldagi.. Esmaspäev (3. jaanuar) oli suht igav, me võtsime päeva, et end välja puhata ja natukene rahuneda. Pluss meil oli elekter ära, sest lumi tuli maha, seega me üritasime soojas olla võimalikult palju. Elektripuudus ja lumi olid natuke takistuseks ka maja lepingu allkirjastamisel. Esmaspäeva õhtupoole käisime ostmas ja peale võtmas mööblit erinevatest kohtadest. Teisipäeval olime teel lepingut allkirjastama, kuid ette tuli veel palju takistusi, millest blogis rääkida ei soovi, seega veel ei saanud allkirjastada. Kolmapäeval (5. jaanuaril) sai Kortney lõpuks lepingu allkirjastatud ja me ostsime paar madratsit ning läksime majja. Neljapäeval võttis Kortney kooli treener meid peale ja viis meid linna. Saime auto tagasi ja tõime mööbli kõik maja juurde ja tõstsime majja. Reedel käisime tõime veel mööblit ja käisime poodides ostmas erinevaid vajalikke asju maja jaoks. 

Nädalavahetuse veetsime puhates ja vaikselt maja koduseks muutes. Esmaspäevast läksime juba kooli tagasi🎉 Koolis on mul see semester 4 uut klassi. Esimene tund on mul communications või noh põhimõtteliselt avaliku esinemise klass (teeme erinevaid kõnesid ja esitlusi.. kahe nädalaga koolis oleme juba teinud 3 kõnet ja ühe esitluse....), teine tund on matemaatika (algebra 2), kolmas on "välisteadus" (outdoor science), mis on minu päeva tipphetk, sest see õpetaja on nii tore ja teeb alati tuju paremaks ning neljas tund on mul kunst. Olen ülimalt rahul kõigi enda klassidega, sest mulle meeldivad need ained/ mul on neid tulevikus vaja. Koolis käimine on kohe lõbusam kui õpid aineid, mida sulle meeldib õppida. 

Koos koolis käimisega ja majaga tegelemisega tundub, nagu meil ei jäägi väga vabat aega hetkel, sest kohe kui koolist vabaks saab, hakkame tegelema majaga. Terve nädala (10.-16. jaanuar) tegelesime maja kallal, peamiselt kardinate ja voodite üles saamisega ja tubade dekoreerimisega ning majja sisse elamisega. Nädalavahetusel tuli jälle lumi maha, seega kool on jälle kinni (kasvõi lumehoiatus ja nad panevad koolid kinni...) Meie selle üle ei kurda, sest see annab meile veel aega puhata ja majaga tegeleda.

Mina ja Wrangler :)

Aasta algas küll suht stressirohkelt, kuid ilma positiivse mõtlemise ja sõprade ning pere suure abita poleks me sellest üle saanud. See oli ülimalt raske, kuid samas aitas meil ka saada veel lähedasemaks.

Praeguseks on meil enamus asju sisse kolitud, Kortneyl on veel paar kotitäit asju. Maja on kindlasti kodusem peale kardinate ülespanemist ja enda asjade sisse toomist ning piltide ülesriputamist. Me oleme ülimalt õnnelikud hetkel enda väikeses 74mmajakeses oma 6 loomaga (2 kutsika, 2 kassipoja, ühe kassi ja ühe koeraga.)

Hetkel ma ei tea millal midagi huvitavat veel juhtub, seega ei tea millal järgmise postituse saate, kuid on lootusi, et läheme randa jälle veebruaris🥳

Seega praeguseks kõik, tsautsau!



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Väike update :(

Väääga igav, kuid siiski sisukas nädal

Äralennu fiasko :(