Esimene nädal

Hei hei!

Esimene nädal ongi juba möödas. Enamus nädala esimesest poolest möödus mööda Virginiat ringi sõites ja erinevates poodides käies.

Minu tuba :)

Esimene öö oli kõige raskem. Peale 23 tundi lennujaamades liikumist jõudsin lõpuks kohaliku aja järgi kell 21 kohale ja sõitsime kohe farmi. Farmi jõudsime umbes poole 1 paiku. Kuna pimedas ma ei näinud väga talu maja, siis ka see tekitas hommikul ärgates natuke paanikat, et kus ma olen? Olin super väsinud ja läksin kohale jõudes kohe pessu ja magama. Suutsin magada vaid kuskil 20 minutit ja ärkasin üles värisedes ja nuttes. Helistasin emale ja isale ning rahunesin enam-vähem maha. Ükshetk lihtsalt olin nii väsinud ja vajusin ära. Ka hommikul oli raske. Hommik algas ka kohe nutmisega ja koduigatsusega. Kõik, mis ma tegin ja nägin meenutas mulle kodu ja tekitas tunde, et ma lähen järgmise lennuga koju. Kui tavaliselt on olnud muusika ja tantsimine see, mis mind rahustab, siis tol hetkel ajas see mind veel rohkem nutma. Hommik möödus nutuhoodega. Käisin allkorrusel vahepeal hommikusööki söömas ja jooksin päris mitu korda üles vetsu nutma. Rääkisin ka host emale ja ta ütles, et see on normaalne ja tulebki nutta, et parem hakkaks.

Peale hommikusööki näitas host ema mulle farmis ringi. Sigu on 4 ja neil kõigil on oma nimed - Chad, Tink (Tinky), Sarah, Indie. Lehmi on rohkem ja ka neil on kõigil oma nimed. Kõik lehmad on nimetatud erinevate kantri ja Jazz-i lauljate järgi.

Peale farmi tuuri läksime Lynchburgi kaubanduskeskusesse mulle ostma asju, mida ma Eestist kaasa ei tahtnud vedada. Käisime ehtepoes, bath&body poes ja riidepoodides. Käisime ka Goodwill'is ja ostsime mulle särke ja pükse, mida raatsin mustaks teha, farmis kandmiseks. Päeva lõpetuseks käisime läbi ka Taco Bellist ja sain esimest korda tacot proovida. Taco Bellile annaksin ma hindeks 8/10.

Mul on ka väike kapp
Teine öö oli juba parem, ma sain korralikult magada ja mulle toodi eelneval õhtul ka õhukonditsioneer, seega oli natuke parem ja jahedam magada. Teisipäeval läksime kohe peale ärkamist Farmville'i, sest host ema pidi minema arsti juurde. Jõudsime umbes 10 ajal sinna ja sealt liikuma saime alles kella 16 ajal, sest pidime ootama kuni ta tagasi kutsutakse. Peale seda läksime võtsime vanaisa peale ja viisime ta jalgpalli trenni. Platsi juurde kohale jõudes selgus, et plats on liiga märg, et seal mängida, ja trenn jäi ära. Läksime kõik koos jälle Farmville'i mulle Ameerika kõnekaarti ostma, kuid seal selgus, et minu Eesti telefonile ei saa sisestada USA kõnekaarti ja oleksin pidanud ostma uue telefoni. Samal ajal, kui ma enda isaga rääkisin (Eesti aja järgi kell 2 öösel :D), oli host ema arutanud ja otsustanud, et ostab endale uue telefoni ja kõnekaardi ja kõik muud vajalikud asjad ning annab mulle enda vana telefoni koos vana kõnekaardi ja internetipaketiga. US Cellularis läks meil korralikult aega ja kui välja tulime oli kell juba 20 ja võtsime Cook-Out'ist õhtusööki (hindaksin seda 5/10) ja sõitsimegi tagasi kodu poole. Oma tuppa jõudes oli mul väike üllatus seina peal. Nimelt olin pannud oma üle jäänud taco riiuli peale ja akna lahti jätnud ning sipelgad olid tulnud mööda seina taco juurde. Õnneks oli host emal "Maagiline sprei", millega pihustades jäid sipelgad koha peale paigale ja nii sai nad paberiga lihtsalt seinalt maha pühkida. (Meil on Eestisse ka sellist spreid vaja)

Enamus asju, mis ma see nädal ostsin :)
Kolmapäeva hommikul magasin sisse ja host ema pidi mu üles äratama. Läksime kohe Appomattox'i hommikusööki sööma. Sõime sellises kiirtoidu restoranis nagu Hardee's. Ma võtsin French Toast Dips koos siirupiga ja selle einega tulid kaasa ka kartuli rõngad ("Hash browns"). Seda sööki hindaksin 3/10. Peale hommikusööki läksime Walmarti. Host ema ütles, et see Walmart, milles me käisime oli väike ja et mujal on suuremad. See Walmart oli nagu Prisma, Rademar ja Electronics kokku pandud. See oli Eesti kohta ülimalt suur pood. Ma ei suuda isegi ettekujutada, milline see suurem veel on. Walmartis käidud, sõitsimegi tagasi farmi ja saime ülejäänud päevast majas olla. Õues on olnud terve see nädal temperatuur 30 kraadi ümbruses ja võrreldes Eestiga praegu on see palju. Kolmapäeva õhtu möödus mul Eesti kohta esitlust tehes ja 20 ajal sõime õhtusöögiks pitsat ja läksime peale seda host emaga lauta sigadele vett andma. Sead on väga lõbusad ja jooksevad koguaeg ringi nii, et võivad su vabalt pikali joosta. Sain siis aru ka ütlusest "Karjub nagu siga aia vahel", kuigi ükski siga siin polnud aia vahel. Kuna siin on lehmad vabalt lahti terve hoovi peal, siis tulid nad lauda juurde ja tagasi majja minnes nad uudistasid korralikult. Ma pole endiselt harjunud, et nad võivad sulle lihtsalt külje alla tulla, nii et alguses kartsin korralikult. 

Chicky ja ta kiisud
Neljpäeval ärkasin vara, sest unustasin kardina ette tõmmata. Enamus päevast möödus arvuti taga esitlust tehes ja blogi kirjutades. Olin õhtul parasjagu enda toas lugemas, kui host ema mu tuppa tuli ja ütles, et Chicky oli just kööki ilmunud. Me ei olnud teda 2 päeva näinud ja arvasime, et ta on kusagil õues poegi saamas. Kui ta järsku kööki tuli tekkis meil kohe palju küsimusi: Kuidas ta tuppa sai? Kas jätsime kuskilt ukse lahti? Kas ta oli kogu see aeg toas? Kus on kassipojad? ja nii edasi... Kuna väike äikesetorm oli tulemas, siis me ei lasknud teda välja vaid jätsime ta ööseks tuppa.

Reedel ärgates host ema ütles, et ta vist kuulis Chickyt "kola ruumis". Vaatasin ka sinna ja nägin, et Chicky tuligi voodi alt välja. Kutsusin host ema ja hakkasime kiisusid otsima. Leidsime diivani alt 2 armast kassipoega ja ka kahjuks 2 surnud kiisut :( 

 

Armsakesed

Reede pärastlõunal käisime koolis ja nad näitasid mulle kuidas ma klasside vahel liigun ja kuidas ma kooli hakkan saama. Nad pidid saatma bussi, aga kuidagi ei mängi aegadega välja, seega host ema viib mind ise kooli juurde enda tööle minnes (ta töötab põllumajanduse õpetajana teises koolis). Kuid sellega kaasneb see, et ma jõuan kooli tund aega enne tundide algust, seega saab huvitav olema. Nad tutvustasid mulle erinevaid huviringe, millega saan tegelema hakata peale tunde ja 2 õpetajat hakkasid juba vaidlema omavahel, et kumb minu enda trenni saab - kas cheerleading või krossijooks, ning lubasin proovida mõlemat :)  Olen väga elevil ja räägin hiljem lähemalt kõigest kooliga seotust. 

Koolist koju sõites sõitsime mööda ka väikesest kilpkonnast, seega võtsime ta kaasa, et ma saaks teda lähemalt uurida, kuna meil Eestis ei käi ju kilpkonnad lihtsalt ringi teedel :>

Õhtul võtsime mina ja host ema ette "kola ruumi" koristamise. Panime kõik asjad kastidesse ja tõstsime tema toast teleka sinna, et meil oleks seal väike teleka ruum minule ja Cristinale. Vaatasime juba esimesel õhtul sealt filmi "Miss Potter" (See oli väga hea. Soovitan!). Nüüd on selle toa nimi kas "teleka tuba" või "kasside tuba".

Laupäeva hommikul ärkasin üles väikese üllatusega. Nimelt oli eelmine päev tehtud koroona testi aeg tühistatud. Sõitsime Appomattox'i, et minna walk-in kliinikusse. Parklas helistasime neile, et nad meid kirja paneksid ja me saaks testi ikka tehtud. Helistades selgus, et nemad võtavad raha testi eest. Üks test oleks läinud maksma umbes 200 dollarit.... Internetis oli kirjas, et testide ja vaktsineerimise eest ei tohi võtta raha, kuid nemad võtavad. Panime uuesti CVS'i aja ja sõitsime sinna. Ülejäänud laupäevast veetsin ma raamatut lugedes või lihtsalt logeledes. (Leidsin asju sorteerides ühe raamatu, mis tundus väga huvitav ja ütleme nii, et esimesed 80 lehekülge loetud, ei saa ma mitte midagi aru, mis seal toimub..) Tundsin ennast pisut väsinuna, pea oli paks ja nina kinni, tundsin nagu mul oleks ka väike palavik, kuid arvasin, et see on sellepärast, et ma ei olnud piisavalt vett joonud. Testilt koju jõudes täitsin kohe enda uue pudeli veega ja jõin õhtuks terve pudelitäie ära.

Pühapäev möödus ka logeledes ja raamatut lugedes. Host ema ja vanaisa läksid haiglasse check-up'i ja tuli välja, et vanaisa on koroona positiivne :| Peale seda tuli tagasi host ema testi tulemus ja see oli üllatavalt negatiivne. Natuke peale seda tuli tagasi ka minu tulemus. Mul oli juba enne selline sisetunne, et ma olen positiivne, aga näha, et see on tõsi, oli natukene üllatav ja kurvastav. See tähendab, et ma ei saa ikka järgmine nädal veel kooli minna, vaid pean veel vähemalt nädala kodus olema. Me pole kindlad kust ma selle külge sain, ja kas mina olin see, kes nakatas vanaisa või sai tema selle endale kuskilt külge ja nakatas mind. Ma ei tunne ennast halvasti ega midagi, võib-olla aeg-ajalt lihtsalt natukene väsinud. 

Istun veel ühe nädala kodus, Cristina läheb programmi piirkonna töötaja juurde nädalaks ja loodetavasti saan juba 7 päeva pärast kooli minna ;)

Seniks aga tsauki!

Kommentaarid

  1. Aitäh, et kirjutad oma elamustest ja loodan, et viiruse põdemine läheb kergelt :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Väike update :(

Väääga igav, kuid siiski sisukas nädal

Äralennu fiasko :(